Friday, April 30, 2010

Perbetulkan Tanggapan Anda

Amalan Kesogehan adalah satu modul latihan yang mengandungi satu manual lengkap kearah membina dan melahirkan orang-orang kaya yang bertaqwa melalui bisnes, ibadah dan dakwah.

penganjur dan pengendali amal sogeh
alamat amal sogeh
Perbetulkan Tanggapan Anda

Bila sebut sahaja amalan, apa yang terlintas di fikiran kebanyakan dari kita ialah berzikir atau meratib ayat-ayat atau kalimah-kalimah tertentu secara berulang-ulang dan berterusan. Dengan keyakinan pelakunya akan mendapat manfaat atau ganjaran tertentu. Justru itu, apabila saya menulis dalam buku saya "Petunjuk Jalan Kekayaan" tentang "Amalan Kesogehan" yang saya terima dari Pak Kiyai Muhidin, di Bogor sebahagian besar pembaca percaya bahawa saya telah menerima satu naskah amalan yang mengandungi ayat ayat atau kalimah-kalimah khusus - yang apabila dibaca berterusan sebagai satu "Amalan" maka saya akan "Sogeh" (Kaya). Terbukti apabila saya berjaya membayar semua hutang saya yang berjumlah ratusan ribu dalam tempoh yang relatif cepat.

Ramai yang ingin membai'ah saya asalkan mendapat amalan kesogehan itu.

Tidak kurang yang langsung datang ke rumah saya "melobi" dan "merayu" kerana keadaan mereka yang sangat terdesak dan terhimpit oleh pelbagai beban masalah kehidupan. Mereka beriya-iya untuk mendapatkan amalan tersebut.

Maka kini sudah tibalah masanya untuk saya berkongsi Amalan Kesogehan dengan semua. Semoga ini akan menamatkan penantian ribuan pembaca buku "Petunjuk Jalan Kekayaan" yang hingga kini masih mengirim SMS memohon AK dan minta bai'ah. Ikutilah program-program yang telah kami susun ini.

Amalan Kesogehan (AK) adalah satu Code of Ethic yang menjadi amalan hidup para wali dan kiyai di zaman kerajaan Islam Demak dan Mataram. Mereka adalah insan-insan luar biasa yang sangat berjaya dalam perniagaan dan dakwah. Sejak dulu, amalan ini diajarkan secara eksklusif kepada sebilangan santri (pelajar) terpilih sahaja. Sehingga hari ini AK hanya diketahui dan diamalkan oleh segelintir orang yang bertuah sahaja dan ianya diajarkan secara tertutup di beberapa pesantren.

Kebetulan Dato' Dr Rusly Abdullah adalah satu-satunya pelatih Amalan Kesogehan dari Malaysia yang berjaya menembusi pesantren yang mengajarkan AK di Bogor, Jawa Barat.

Kini semua orang berpeluang untuk mempelajari dan mengamalkan AK dan merasai perubahan besar dala bisnes dan kehidupan masing-masing.

17 tahun dulu saya pernah gagal dalam bisnes hingga jatuh bankrup. Alhamdulillah, dengan izin Allah setelah mengikuti perguruan Amalan Kesogehan ini saya mendapat semangat baru untuk bangkit semula. Dengan bisnes baru saya mampu membayar balik semua hutang, menebus balik rumah & bebas dari muflis. Biar bagaimana malangnya situasi anda sekarang, janganlah putus harapan. Ayuh sertai perguruan Amalan Kesogehan. Bagaimanakah pendekatan perguruan Amalan Kesogehan? AK menggunakan pendekatan 5P iaitu;

1. Penyuluhan - pengenalan/mengenal-pasti (introduction/identification)
2. Penggugahan - membangkitkan (awakening)
3. Pengguyuban - mengakrabkan (esprit de corp/sense of belonging)
4. Penekunan - mengerjakan/melaksanakan dengan tekun (working intensively)
5. Penyebaran - menyebar-luaskan (promoting)

seminar amal sogeh koleksi buku-buku chef li petunjuk jalan kekayaan orang kaya bertaqwa jutawan senyap aku taknak miskin

No comments:

Post a Comment